Köket rullar på

Överskåpen som nu är borta. Under ser ni också hålet som idag blivit ett skåp.

(null)
Nytt kakel hittade jag på loppis för 60 kr så det kommer jag sätta upp när jag målat väggen bakom.


(null)
Var tvungen att testa min egenbyggda hylla också. Har byggt in lampor i den och det vart toppen (ser bättre ut i verkligheten)


(null)
Lite suddig bild, men här är skåpet, nymålat. Luckan ligger på torg inne på soffbordet. Hoppas på ett andra lager imorgon.


Köksrenoveringen fortsätter i full fart. Härom dagen rev jag ner överskåpen och testade att sätta upp min hylla som jag byggt in lampor i, det vart toppen.Dagens projekt har varit att bygga ett skåp.....(ja jag har byggt ett skåp) innan så hade man en trapp-pall i detta lilla hål men kände att de va lite för Olof school så byggde ett skåp där istället:) 
Imorgon blir det loppisrunda och förhoppningsvis första lagret färg på väggen.
Det här kommer bli toppen!


Kommentera här: