Nytt jobb

27 februari 2017 (på min födelsedag) ringde telefonen och i slutet av samtalet hade jag fått en intressant födelsedagspresent, jobb som arbetsledare på Lisebergs Attraktionsavdelning. Många tankar snurrade runt i huvudet och även en liten spänning i att man inte riktigt vet hur det är att vara Arbetsledare på en, för mig, helt ny avdelning. Redan efter första mötet med dom jag kommer spendera stora delar av sommaren med så insåg jag att detta kommer bli så roligt och en helt ny typ av utmaning för mig.


 På onsdag är sista riktiga mötesdagen och på måndag nästa vecka hopar jag i kostymen för att möta alla nya och gamla medarbetare på mitt fokusområde....Balderado! (Balder, Kållerado, fisketuren, kristallsalongen och årets nyhet Loke!) låt det nu för Guds skull bli en bra sommar!!!







Kommentera här: