Fest fest och mera fest

I torsdags gick bilen till Småland eftersom syrran fyllde 25 och det vart stort kalas! Mitt i skogen med partytält, roligt folk, musik och spel.


Sen var det personalfest som startade veckan. Härlig buffé hemma hos mig med alla gamla och nya paleyare. Perfekt kväll!



Sommaren står runt hörnet och alla bollar går runt i luften för fullt.

Allt från gasten till Paley och lite Laganini mitt i allt.

Jo juste. Min faster ska ta över espressobaren Laganini som ligger vid Ullevi. Så nu är hela släkten engagerad med det oxå. Väldigt kul. 


Mycket på gång men ändå ingenting, haha, ni som fattar ni fattar!;)

Ha en grymt härlig och solig dag nu gott folk!

Kommentarer:

1 Hanna Andersson:

skriven

Åh! Ta med mig till din faster nästa gång! 😃

Svar: Absolut darling! Den 1:e juni tar Annika över helt, så då ska vi dit!;)
utredning.blogg.se

2 Hanna Andersson:

skriven

Åh! Ta med mig till din faster nästa gång! 😃

Kommentera här: