Buss 17

Har hört att man i snitt är förkyld 2-3 år av sin livstid, börjar fundera på om min kropp tänkt avverka det hela på en gång, blir ju aldrig frisk! Snöblask ute och jag är ledig idag. Tack för den vädergudarna. 

Buss 17 som jag så bekant hatar (åker den typ 800 gånger om dagen) känns faktiskt rätt välkomnande idag av nån konstig anledning.

Det är mycket planering som pågår i mitt liv just nu samtidigt som ingenting är bestämt eller klart. Letar varje dag efter ett ställe jag kan kalla mitt eget hem samtidigt som ja faktiskt har ett hem.

Försöker ta mig tid och ork att träffa alla gamla vänner samtidigt som alla verkar ha fullspäckade scheman som inte matchar. Så tråkigt. Men det som är skönt att veta är att hur länge man än är från sina riktiga vänner så plockas bollen, alltid lika lätt upp där man la den sist, när man väl får tid att ses igen.

Det känns som att detta året kommer bli ett mycket intressant år med mycke nya saker som händer, men mer om det framöver.

Kommentera här: