22

Vad i helvete hände? Vart tog alla år vägen? Stor fråga utan svar. 

Igår blev det att födelsedagsfirande med blandad kompott av vänner. Först häng med bero och sen utgång med mina nya kollegor. Fick dessutom för mig att skämma bort mig själv så köpte mig en Apple Watch, Prylnörd som jag ju är.

Idag vaknade jag till ett oändligt plingande med sms, meddelanden och samtal. Fick även ett blommogram av Syrran och Emelie, vilket var väldigt kul för jag pratat med båda i telefon precis innan och berättat om dessa blommor som skulle komma till mig och att människan istället kunde skicka nåt mer användbart, så jag fick mig ett gott skratt och skämmas lite förstås.

Fortfarande mycket bollar i luften från igår men jag har bestämt mig att se det som en möjlighet och gå ur detta som en vinnare!

Idag blir det fira med tårta på jobbet då jag hoppar in en timme tidigare och kör 15-01, en alldeles förträfflig födelsedag mina vänner.




Kommentera här: