Nya jobbet

I måndags började jag nya tjänsten på condeco. Runt kl 4 kom en bil med min chef och hämtade upp mig för färd vidare mot Jönköping. Heldag med allt från besök på ikea till runtflyttning av olivträd. Dagen slutade med en övertrött bil tillbaka till Göteborg.

Tisdag fick jag jobba själv då min chef Joakim behövde vara lite ledig efter ett par dagar med intensivt arbete. Jag spenderade dagen med att förbereda inför ett event som Eva haft idag, det finns verkligen alltid något att göra och jag känner ,efter alldeles för många timmar, att jag får bli bättre på att prioritera.

Onsdag startades 06 på nordstan med förberedelser inför Evas event idag. Fylla på allt som fanns så det såg överfullt ut och dessutom byta lite glödlampor och annat kul. Vidare till condeco östra för fortsatt fix för eventet. Och dagen slutar med förberedelser inför tor fre lör i Malmö som blev bestämt igår, snabba puckar.

Tror jag redan har samlat på mig allt för mycket komptid.......

Kommentera här: