Hemma igen

Malmö bjöd på tre lärorika dagar med massa jobb, hotell, och fantastiskt väder. Det var första gången jag besöker Malmö och måste säga att det är fantastiskt fint där.

Efter att ha förstått hur min chef fungerar och jobbar ville jag vid flera tillfällen be han avdunsta från jordens yta, och säga upp mig, men jag vet (av erfarenhet) att det kommer bli mycket bättre när vi jobbar som tänkt, med samma saker, på olika håll.

Sitter på spårvagnen och längtar efter sängen. Svär åt västtrafik som aldrig håller tiden så bytet blir ett haveri och jag typ somnar på hållplatsen.

Känner mig otroligt stolt över mig själv som kommit så långt, jobbmässigt, vid 22års ålder, helt utan utbildning. Jag har en plan på kommande framtiden och är väldigt taggad på att ta nästa steg i livet.

12 minuter kvar så är jag hemma!

/razz

Kommentera här: