Framtid

Det är alltid så intressant att se hur arbetslivet svänger. Planer för framtiden som vänds upp och ner på en halv sekund. Allt hårt slit har äntligen börjat löna sig och jag sitter i en situation där jag själv faktiskt har en möjlighet att välja vad jag vill göra och hur framtiden ska se ut.
Företag hör av sig till mig och inte tvärt om. Nya möjligheter nya utmaningar. Jag älskar det. Äntligen nån som ser mig som person som en tillgång och inte "en jävel som är här för att vända upponer på allt". Nån som fattar vad jag offrat för dom och ser mig som en tillgång istället för en motgång.
På onsdag nästa vecka smäller bomben, så håll utkik, det blir ett fyrverkeri.

Kommentarer:

1 Malin:

skriven

Kan du säga nu bara.. Börjar bli lite otålig Rasmus!! Du vet ju hur nyfiken jag är.

Svar: Saken är den att inte ens jag vet än.😂
utredning.blogg.se

Kommentera här: