Regn

Äntligen ledig i två dagar...så kom regnet. Jag som hade planerat att hinna med att fixa klart på uteplatsen och faktiskt njuta litegrann, icke.

Nya soffan har nu kommit och med det var man ju tvungen att införskaffa en ny matta och en Dynbox. Givetvis var jag ju inte nöjd med färgen på dom nyköpta krukorna heller så fram med sprayfärg och vips så vart det mycket bättre. Sprayfärg är mitt bästa tips om man snabbt vill ändra något hemma.

Så nu sitter jag här inne och funderar på om jag ska dra på mig regnjackan och göra lite nytta eller om jag ska fortsätta mögla i soffan. Men känner jag mig själv rätt så tar det väll några minuter så står jag där iklädd stövlar med skruvdragaren i högsta hugg.

Lite bilder kommer här och resten när det är helt klart.


Såhär började det hela.


Sen blev det pussel med miljoner bitar.


Sådär blev det när soffan var monterad.


Sen en matta såklart.


Och en Dynbox som ska placeras nån annan stans....frågan är bara vart.


Kommentera här: